BANA BİR SOYGUN YAZ 480P TEK PARÇA FULL HD İZLE

Written By Unknown on 16 Nisan 2013 Salı | 18:17


Filme Gitmek İçin Tıklayınız


Bir iş için Ankara’ya gitmek üzere olan Onur’a, Hacamat Hüso bir arkadaşına gönderilmek üzere tanınmış bir pastanenin şekerlemelerinden bir kutu teslim eder. Aynı gün uzatmalı sevgilisiyle yaptığı tartışma sonucu aldatıldığını düşünen Leyla, Onur’un bütün eşyalarını ve şekerleme kutusunu benzin dökerek yakar. Sokakta kalan Onur, Leyla’nın onu her kapıya koyduğunda yaptığı şeyi yapar ve çocukluk a
rkadaşları olan Fiko ile Süleyman’nın birlikte yaşadıkları eve gider. İki gün sonra başlarına hiç düşünmedikleri bir şey gelir. Hacamat Hüso adamlarına apar topar yakalattığı Onur ve Fiko’yu bir depoya getirtir. Dayak yiyip hırpalanan Onur ve Fiko hala ne olduğunu anlamamışlardır. Öğrendiklerinde şok olurlar. Dayağın sebebi Onur’a teslim edilen ve Leyla yaktığı için Hacamat’ın arkadaşına ulaşamayan şekerleme kutusudur. Dahası, kutuda şekerleme değil elli bin euro vardır. İşte o an, kaderlerinin değiştiği andır…
KategoriKomediYerli Filmler
IMDB Puanı: 4.6
Yıl: 2012
Ülke: Türkiye
Süre: 104 Dakika
Yönetmen: Biray Dalkiran
Oyuncular
Senaryo: Inci Uluçay
Yapımcı:
Müzik:
Görüntü Yönetmeni:






























Filme Gitmek İçin Tıklayınız





etiketler: Bana Bir Soygun Yaz 480p Tek Parça Full HD İzle, Bana Bir Soygun Yaz 480p Tek Parça Full HD İzle, Bana Bir Soygun Yaz Tek Parça Full İzle, Bana Bir Soygun Yaz Tek Parça İzle, Bana Bir Soygun Yaz İzle, Bana Bir Soygun Yaz 480p Tek Parça Full HD İzle, Bana Bir Soygun Yaz Tek Parça Full İzle, Bana Bir Soygun Yaz Tek Parça İzle, Bana Bir Soygun Yaz İzle, Bana Bir Soygun Yaz Tek Parça Full İzle, Bana Bir Soygun Yaz Tek Parça İzle, Bana Bir Soygun Yaz İzle,

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.