Ben Bilmem Eşim Bilir Son Bölüm 20.04.2013 720p Full HD İzle

Written By Unknown on 21 Nisan 2013 Pazar | 09:56


İzlemek İçin Tıklayınız


Bu bölümde; Çiğdem – Togay Muratoğlu, Esin Altınkaya – Özgür Öztürk, Melek – İbrahim Kaçmaz ve Duygu Ayvat – Kutal Coşkun çiftleri yarışacak.
İlk oyunda erkekler, eşlerinin tahmin ettiği uzaklığa atlamak için tüm güçlerini gösterecekler. Beyler, 3 denemede atlayarak tahmini tutturmaya çalışırken, eşlerinden gelen taktikler ise herkesi güldürecek.
İkinci oyunda beyler tahmin edecek, hanımlar oynayacak. Hanımlar önünde kovaların olduğu kaleye eşlerinin tahmin ettiği sayıda gol atmaya çalışacaklar. Hanımların futbolla ilgileri ortaya renkli anlar çıkarırken, yarışmacıları ise yoracak.
Sıra üçüncü oyuna geldiğinde tekrar oyun sırası erkeklere gelecek. Erkekler bu defa, 120 saniye içinde 20 kilo ağırlığı indirip kaldırmaya çalışarak tüm güçlerini gösterecekler.
Bir çiftin elenmeden önce oynayacağı son oyunda ise, hanımlar attıkları pinpon toplarını bardakların içine sokmak için tüm performanslarını sergileyecekler.
Final oyunu öncesinde oynanacak son oyunda ise çiftler, oyunu birlikte oynayacaklar. Bu oyunda eşler 60’ar saniye içinde, tahmin ettikleri sayıda acı biber yemeye çalışacaklar.
Final oyununa kalan iki çift ise, oynanacakları “hentbol” oyununda rakiplerine üstünlük sağlayıp, otomobilin sahibi olabilmek için mücadele edecekler.
Yıl: 2013
Ülke: Türkiye
Sunucu        



etiketler: Ben Bilmem Eşim Bilir Son Bölüm 20.04.2013 720p Full HD İzle, ben bilmem eşim bilir izle, son bölüm izle, ben bilmem eşim bilir 20.04.2013 izle, ben bilmem eşim bilir son bölüm izle, ben bilmem eşim bilir hd izle, ben bilmem eşim bilir 20.04.2013 hd izle, ben bilmem eşim bilir son bölüm hd izle, ben bilmem eşim bilir 720p izle, Ben Bilmem Eşim Bilir Son Bölüm 20.04.2013 720p Full HD İzle, ben bilmem eşim bilir izle, son bölüm izle, ben bilmem eşim bilir 20.04.2013 izle, ben bilmem eşim bilir son bölüm izle, ben bilmem eşim bilir hd izle, ben bilmem eşim bilir 20.04.2013 hd izle, ben bilmem eşim bilir son bölüm hd izle, ben bilmem eşim bilir 720p izle, ben bilmem eşim bilir 20.04.2013 hd izle, ben bilmem eşim bilir son bölüm hd izle, ben bilmem eşim bilir 720p izle, Ben Bilmem Eşim Bilir Son Bölüm 20.04.2013 720p Full HD İzle, ben bilmem eşim bilir izle, son bölüm izle,

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.